This is how I feel
這就是我的感受 

Whenever I’m with you

每當我跟你在一起

  

Everything is all about you

每件事都跟你有關

 

Too good to be true

太美好不像是真的

Somehow I just can’t believe 

莫名其妙地我只是不能相信

 

You can lay your eyes on me

你將我放在你眼裡

 

If this is a fairytale

如果這是童話

 

I wish it will end happily

我願它將愉快地結束

Even though we are apart I can feel you here next to me

即使我們是分開的我能感覺你下一刻會在這裡

 

Here and now I will vow, stay with me

我在這裡許願,與我相伴


Let me love you

讓我愛你

 

With all my heart

全心全意地

You are the one for me

你對我來說是唯一


You are the light in my soul

你是我的靈魂之光

Let me hold you
 

讓我抱你

 

With my arms

用我的雙臂

 

I wanna feel love again x3

我想要再次感覺愛x3

And  I know

而我知道

 

Love is you
愛就是你

這首歌是在找bali的旅遊資訊時,
http://www.vickyinbali.com/聽到的,

歌詞簡單,歌聲也很清晰,值得一聽再聽,
vicky的blog也有介紹很多bali的資訊,
想去玩的可以參考看看

arrow
arrow
    全站熱搜

    tp6xu4m3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()